sobota, 22 listopada 2014

Wspólne oglądanie: Need For Speed

Cześć!
Dzisiejszy post na pewno będzie inny niż wszystkie.
Troszkę bardziej poznacie moje życie.. :>
Jako że wczoraj był piątek, czyli dzień mojego odpoczynku po całym tygodniu pracy, to spotkałam się z moim chłopakiem Mateuszem. :)

To my :)

Mateusz interesuje się motoryzacją, a ja kinem więc postanowiliśmy to jakoś pogodzić i obejrzeć film "Need for speed", który ostatnio ukazał się w kinach. :)
W sumie to i tak dość często oglądamy razem filmy, zazwyczaj są to komedie, jakieś filmy gdzie są właśnie samochody albo ewentualnie horrory. :)
Ale wróćmy już do naszego filmu. :)

źródło: http://stopklatka.pl/filmy/-/13383287,need-for-speed/plakaty

Film wyreżyserował Scott Waugh, a w głównych rolach zagrali:
-Aaron Paul jako Tobey Marshall
-Imogen Poots jako Julia Maddon
-Dominic Cooper jako Dino Brewster
-Ramon Rodriguez jako Joe

Nasza opinia:
Fabuła  filmu jest dosyć dobra, ale jakoś ten film nas nie przekonał do siebie. Na początku brakowało nam w tym filmie emocji, potem się rozkręciło. Brakowało nam też niektórych scen (myślę że gdy obejrzycie to będziecie wiedzieli których). Po prostu mieliśmy wrażenie że ten film jest takim streszczeniem, a tak chyba być nie powinno. No i nie ukrywajmy że niektóre efekty specjalnie były zbyt mało realne. :) Myślę, że nawet nie można porównywać tego filmu z całą serią "Szybkich i wściekłych", a szkoda.. :)

Nasza ocena:
6/10

Mam nadzieję, że spodobał wam się taki rodzaj notki! :)
Do następnego :*

4 komentarze: