czwartek, 20 listopada 2014

Polski film: Kamienie na szaniec

Cześć!
Przepraszam za brak wczorajszego posta, ale nie byłam nawet wczoraj na noc w domu i nie miałam jak dodać. :)
Jakoś miesiąc temu obejrzałam film "Kamienie na szaniec", więc czemu by się z wami tym nie podzielić? :)
Jest to następny film polski na moim blogu.
Jego premiera była dość niedawno - 7 marca 2014 roku.
Powstał on na podstawie lektury Aleksandra Kamińskiego.

źródło: http://www.filmplusminus.pl/kamienie-na-szaniec-teaser-zwiastun-plakaty-teledysk/

Jak już pewnie się domyślacie film opisuje wojenne przygody Alka, Zośki i Rudego.
Film wyreżyserował Robert Gliński, a wystąpili w nim:
-Tomasz Ziętek jako Jan Bytnar (Rudy)
- Marcel Sabat jako Tadeusz Zawadzki (Zośka)
- Kamil Szeptycki jako Maciej Aleksy Dawidowski (Alek)
-Artur Żmijewski jako Stanisław Bytnar (ojciec Rudego)
-Magdalena Koleśnik – Maryna Trzcińska (Monia- dziewczyna „Rudego”)

Moja opinia:
Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś więcej po tym filmie. Czegoś mi brakowało czego na pewno nie zabrakło w książce. Myślę, że najlepiej zostały tam ukazane sceny aresztowania i przesłuchiwania Rudego. Podsumowując film okazał się dla mnie wielkim rozczarowaniem. 

Moja ocena: 6/10

Mam nadzieję że dzisiejszy post się spodobał. 
Wiem że opinie na temat filmu są różne więc jeśli oglądaliście to podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach.
Cześć. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz