piątek, 7 listopada 2014

Polski film: Bokser

Cześć. :)
Z racji tego, że ostatnio obejrzałam film "Bokser" to postanowiłam dziś wam trochę o nim opowiedzieć i go ocenić.
Wydaje mi się, że ten film nie należy do najsławniejszych polskich filmów, zresztą każdy wie że większość dobrych filmów nie pochodzi z Polski. :)
Więc może kogoś przynajmniej zachęcę do obejrzenia lub wręcz przeciwnie, no ale przejdźmy już do tematu. :)



Film powstał w 2012 roku. Wyreżyserował go Tomasz Blachnicki. W głównych rolach zagrali:
- Szymon Bobrowski – Przemek
- Anna Przybylska – Ewa, żona Przemka
- Emilia Stachurska – Nicole, córka Przemka i Ewy
Gatunek: dramat/obyczajowy

Moja opinia:
Ogólnie film jest biografią pewnego boksera. Jego osoba w filmie nie pokazała się z jak najlepszej strony, historia jego życia jego oraz jego rodziny nie jest idealna i szczęśliwa. Film pokazuje jak pogoń za pieniędzmi, sławą, może zniszczyć życie człowieka. Jest pewnego rodzaju przestrogą. 
Może wzruszyć, choć sam w sobie nie jest najlepszym filmem.
Czy warto obejrzeć?
Hmm.. Jeżeli nie masz innych pomysłów na film to tak, aczkolwiek jest masa o niebo lepszych filmów.

Moja ocena: 6/10

Mam nadzieję że dzisiejszy post wam się spodobał! 
Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz