czwartek, 6 listopada 2014

Film mojego dzieciństwa

Hejka!
Dziś tak jak w tytule przedstawię wam mój ulubiony film z mojego dzieciństwa. Oczywiście nie mam tylko jednego filmu z tamtych lat, ale gdy pierwszy raz obejrzałam ten film wiedziałam że stanie się moim ulubionym, no i tak jest do dzisiaj! :)
A mowa o filmie "Mały Manhattan".

źródło: http://www.examiner.com/article/classic-movie-review-little-manhattan-2005

Jest to komedia romantyczna, którą wyreżyserował Mark Levin.
Film 'ujrzał światło dzienne' 30 wrześnie 2005r.
W głównych rolach zagrali:
- Josh Hutcherson jako Gabe Burton
Charlie Ray jako Rosemary Telesco
Film opowiada o losach dziesięcioletniego chłopca, który ma negatywne nastawienie do płci pięknej. Jednak na zajęciach karate spotyka swoją koleżankę Rosemary i zauważa, że zaczyna czuć do niej coś więcej niż przyjaźń. 
Będąc mniejsza byłam zauroczona tym filmem! Przyznam się szczerze mówiąc, że marzyłam o podobnej historii. :D Myślę, że większości z nas ten film będzie bliski, ponieważ przynajmniej raz w życiu zdarzyło nam się odczuwać takie niewinne i piękne uczucie.
Polecam ten film każdemu z was! :)
A teraz lecę odpoczywać po wyczerpującym dniu! 
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz