poniedziałek, 24 listopada 2014

Hit 2014: Gwiazd naszych wina

Cześć!
Pewnie każdy z was słyszał o książce "Gwiazd naszych wina", 
która stała się hitem.
Skoro mój blog jest poświęcony filmom, to postanowiłam się przybliżyć wam film który powstał właśnie na podstawie tejże książki napisanej przez Johna Green'a. 
Z góry uprzedzam, że książki nie czytałam, ponieważ (co może się dla niektórych wydawać absurdem) niezbyt lubię czytać książki i czytam tylko wtedy kiedy muszę. Wolę filmy. :)
Ale przejdźmy do naszego dzisiejszego tematu. :)

źródło: http://www.filmweb.pl/film/Gwiazd+naszych+wina-2014-681825/posters

Film wyreżyserował Josh Boone. 
Należy raczej do filmów romantycznych, ale również znajdziemy w nim dramatyczne sceny.
W głównych rolach zagrali:
-Shailene Woodley jako Hazel
-Ansel Elgort jako Gus.
Film opowiada o miłości nastolatków, którzy pomimo młodego wieku przeszli już w swoim życiu bardzo dużo. 
Hazel marzy o spotkaniu z ulubionym autorem powieści - Peterem van Houtenem. 
Para nastolatków przeżywa wspólnie wiele pięknych chwil. 
Film szczególnie na końcu jest bardzo wzruszający (więc radzę zaopatrzyć się w chusteczki!).
Polecam go każdemu kto lubi oglądać filmy romantyczne, choć nie wykluczam że nie spodoba się osobom, które wolą inne gatunki kina. :)
Moja ocena: 9/10
To chyba tyle, mam nadzieję, że zachęciłam was dziś do obejrzenia następnego filmu :)
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz