sobota, 15 listopada 2014

Film: Anna Karenina

Cześć!
Dziś film o którym dowiedziałam się podczas piątkowej lekcji w kinie.
Był tam puszczany fragment tego filmu, który bardzo mnie zaciekawił, więc wykorzystując chwilę czasu postanowiłam go obejrzeć. :)
Mowa o filmie Anna Karenina, który jest ekranizacją powieści Lwa Tołstoja.
Film pochodzi z 2012 roku.
Akcja filmu toczy się w Rosji, w XIX wieku.
Anna żyje wśród społeczeństwa dla którego najważniejsze jest zdanie innych a uczucia schodzą na dalszy plan.


Film wyreżyserował Joe Wright.
Wystąpili w nim:
-Keira Knightley jako Anna Karenina
-Jude Law jako Aleksiej Karenin
-Aaron Taylor-Johnson jako Hrabia Wroński
-Kelly Macdonald jako Dolly
-Matthew Macfadyen jako Obłoński
-Domhnall Gleeson jako Konstantyn Lewin
-Ruth Wilson jako Betsy 
-Alicia Vikander jako Kitty

Moja opinia:
Strasznie podoba mi się to w jaki sposób pokazany jest ten film. Podczas oglądania tego film widz może poczuć się jakby chodził po teatrze podczas przedstawienia. Te zmiany scenografii, gra aktorów.. Ah! Musicie to obejrzeć i na pewno się zachwycicie tak jak ja! W sumie to początek jest najlepszy, w dalszej części filmu czegoś mi brakuje, ale na pewno nie chodzi tu o historię bohaterów.
Podsumowując jest to zachwycający film, ale głównie ze względu na scenografię.

Moja ocena: 8/10

Mam nadzieję że zachęciłam was do obejrzenia filmu!
Czekajcie na następne posty, pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz