środa, 5 listopada 2014

Film: Gladiator

Cześć! :)
Dziś mam dla was pierwszy film, który wam przedstawię. W sumie powinnam tak na początku pokazać wam jakiś mój ulubiony film, ale skoro wczoraj oglądałam "Gladiatora" to dziś się z wami podzielę moją świeżą opinią o tym filmie.

Na początek trochę teoretycznie o "Gladiatorze".
Gatunek: dramat/historyczny/kostiumowy
Data premiery: 5 maja 2000r.
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone
Czas trwania: 155 min.
Reżyseria: Ridley Scott
W głównych rolach zagrali:
- Russell Crowe - Maximus Decimus Meridus 
-Joaquin Phoenix - cesarz Kommodus
-Connie Nielsen - Lucylla
-Oliver Reed - Proximo
-Richard Harris cesarz - Marek Aureliusz
-Derek Jacobi senator - Grakchus
-Djimon Hounsou - Juba
Nagrody: 5 oscarów

źródło: http://www.galeriaplakatu.com/plakaty/gladiator-russell-crowe-plakat-2


Moja opinia:
Nie będę wam zdradzać fabuły filmu,więc moja opinia będzie ogólna.
Film ogólnie mi się podobał, choć czasem przynudzał (może dlatego że wolę inne gatunki filmowe).
Pokazuje on jak można podnieść się po porażce i osiągnąć swój cel. Jest to bardzo motywujące. Poza tym w filmie możemy zauważyć bardzo dużo aktów męstwa, odwagi i poświęcenia. Niektóre sceny wzbudziły we mnie wielki podziw. Gra aktorów moim zdaniem jest na bardzo dobrym poziomie, choć nie zwracałam na to wielkiej uwagi. Myślę, że film jest wart obejrzenia i każdego może zaciekawić. :)

Moja ocena: mocne 8/10 :)

Mam nadzieję, że dzisiejszym postem zachęciłam was do obejrzenia tego filmu, a jeśli już oglądaliście to wyraźcie swoją opinię w komentarzach!:)
Lecę się uczyć, pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz