piątek, 14 listopada 2014

Film: Tristan i Izolda

Cześć!
Dziś zapowiadana wczoraj recenzja filmu "Tristan i Izolda".
Premiera filmu była w 2006 roku, więc w sumie nie można powiedzieć że jest to 'stary' film, choć szczerze mówiąc jak się dowiedziałam, że jest on z 2006 roku to się troszkę zdziwiłam. :)


Film wyreżyserował Kevin Reynolds. 
Powstał on na podstawie celtyckiej legendzie o wielkiej, ale niestety tragicznej miłości. 
Akcja filmu toczy się w średniowieczu na wyspach brytyjskich.
W filmie wystąpili:
-James Franco jako Tristan
-Sophia Myles jako Izolda
-Rufus Sewell jako Król Marek
-David O'Hara jako król Donnchadh
-Henry Cavill jako Melot

Moja opinia:
Ogólnie film mi się podobał choć było w nim kilka błędów, które nie tylko mnie zastanawiały, ale nie były one rażące. Nigdy nie lubiłam takich filmów, których akcja toczy się  w średniowieczu, ale ten naprawdę mi się spodobał. Chociaż rozmawiając z kilkoma osobami miałyśmy takie samo zdanie na temat zakończenia - powinno być inne. Choć tak w sumie gdyby nie to, to film nie wzbudzał by tylu emocji.

Moja ocena: 8/10

Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się spodobał.
Lecę, do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz