poniedziałek, 10 listopada 2014

Film: Listy do Julii

Cześć!
Wykorzystując kolejny wolny dzień, obejrzałam następny film.
Znów komedia romantyczna, musicie mi to wybaczyć, ale uwielbiam takie filmy!
Dziś "Listy do Julii" - następny film, który omijałam szerokim łukiem (sama nie wiem czemu), ale na szczęście okazało się, że był to błąd. :)


Film powstał w 2010 roku, wyreżyserował go Gary Winick.
W filmie wystąpili:
- Amanda Seyfried jako Sophie
-Gael García Bernal jako Victor
-Christopher Egan jako Charlie Wyman
-Vanessa Redgrave jako Claire
-Franco Nero jako Lorenzo

Moja opinia:
Film opisuje niezwykłą historię dla której warto go obejrzeć. Oczywiście w filmie jest kilka niedociągnięć, które zastanawiają. W normalnym życiu zazwyczaj nie zdobywamy się na takie szaleństwa z dnia na dzień, ale żeby zobaczyć o co mi chodzi musicie obejrzeć. Ogólnie nie jest najgorszy, a nawet nie powiedziałabym że jest zły. :)

Moja ocena: 7/10

Mam nadzieję że nikogo już nie zanudzam tymi romansidłami :D
Pa! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz