poniedziałek, 10 listopada 2014

Film: Kocha, lubi, szanuje

Witajcie kochani. :)
Dziś znów mnie natchnęło na oglądanie filmu. I znów był to film, który wiele razy pomijałam szukając czegoś fajnego. 
A moim dzisiejszym wyborem był film "Kocha, lubi, szanuje".


Jest to następny film o tematyce romantycznej, ale zapewni wam on wiele śmiechu.
Film powstał w 2011 roku. Wyreżyserowali go Glenn Ficarra oraz John Requa.
W głównych rolach zagrali:
-Steve Carell jako Cal Weaver
-Ryan Gosling jako Jacob Palmer
-Julianne Moore jako Emily Weaver
-Emma Stone jako Hannah Weaver

Moja opinia:
Myślę, że nie można o nim powiedzieć złego słowa. Jest to po prostu dobra komedia romantyczna, która zapewni wam udany wieczór. Fabuła filmu jest świetna, no i oczywiście zabawna. Na pewno nie będziecie się podczas tego filmu nudzić. :)
Film raczej powinien spodobać się każdemu, nawet tym wybrednym, którzy nie lubią 'romansideł'. 

Moja ocena: 8/10

To chyba tyle na dziś! 
Mam nadzieję, że ktoś może wykorzysta ten film na wieczorną nudę :)
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz