sobota, 8 listopada 2014

Film: Ostatnia piosenka

Hej kochani!
Wiele razy słyszałam o filmie 'Ostatnia piosenka', jednak jakoś nigdy nie miałam okazji go obejrzeć, ale skoro dziś miałam ochotę na obejrzenie jakiegoś filmu to czemu nie? ;)


Film wyreżyserowała Julie Anne Robinson. W role głównych bohaterów wcielili się:
-Miley Cyrus –jako Veronica "Ronnie" Miller
- Liam Hemsworth jako Will Blakelee
- Greg Kinnear jako Steve Miller (ojciec Ronnie)
Film opowiada o nastoletniej dziewczynie, która wraz ze swoim młodszym bratem przyjeżdża na wakacje do swojego ojca. Zbuntowana dziewczyna poznaje Will'a, z którym zaczyna spędzać coraz więcej czasu. W końcu nastolatkowie zakochują się w sobie. Więcej wam nie zdradzę.. :)

Moja opinia: 
Film ogólnie jest okej, nawet mnie wzruszył. Jednak podczas oglądania filmu było dla mnie czegoś za dużo. Chyba ta historia była zbyt 'filmowa', a może to wina głównej aktorki- Miley Cyrus, której po prostu nie lubię w roli głównej. Pomimo tego film jest fajny na nudny, listopadowy wieczór. :)
Moja ocena: 7/10

Chętnie poczytam wasze opinie o tym filmie. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz