niedziela, 23 listopada 2014

Film: 300

Hejka :)
Dziś następny film który zabił moja wieczorną nudę. :)
Padło na "300".
W sumie już kiedyś chciałam ten film obejrzeć, ale jakoś nie wychodziło, a dziś okazało się że muszę obejrzeć ten film do szkoły więc w sumie fajnie wyszło. :)
Film oparty jest na komiksie Franka Millera co może być dla niektórych ciekawostką :)
Film opowiada o bitwie pod Termopilami, która miała miejsce w 480 roku p.n.e.

źródło: http://tycjan.blogspot.com/2007_02_01_archive.html

Film wyreżyserował Zack Snyder.
Wystąpili w nim:
-Gerard Butler jako Król Leonidas
-Lena Headey jako Królowa Gorgo
-David Wenham jako Dilios
-Dominic West jako Theron
-Vincent Regan jako Kapitan
-Michael Fassbender jako Stelios
-Rodrigo Santoro jako Kserkses

Moja opinia:
Pomimo tego że nie gustuję w filmach tego typu to ten naprawdę mi się spodobał!
Uwielbiam filmy w które widać że było włożone mnóstwo pracy. :)
Poza tym fabuła również jest ciekawa. Fajna lekcja historii ;)
Momentami może nam się wydawać że oglądamy komiks a nie film co również moim zdaniem wychodzi na plus.

Moja ocena:
9/10

A wy oglądaliście?
Jeśli tak to chętnie poczytam wasze opinie. :)
Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz