poniedziałek, 24 listopada 2014

Film: Ona

Heej!
Dziś film, który już w sumie dawno oglądałam, ale przez to jaki jest wyjątkowy zapamiętałam go do dziś i postanowiłam wam go polecić.
Jest nim film "Ona".
Powstał on w 2013 roku.
Jest to następna historia miłosna, lecz nie taka jak większość.
Opowiada on o samotnym pisarzu, który kupił nowy system operacyjny.
Był on tak zaprojektowany aby zaspokoić wszystkie potrzeby człowieka.
Po niedługim czasie okazuje się że nasz bohater zakochuje się w systemie operacyjnym o kobiecym głosie.

źródło: http://www.robmydobrze.pl/serce13/

Wyreżyserował go Spike Jonze.
W filmie występują:
-Joaquin Phoenix jako Theodore Twombly
-Amy Adams jako Amy
-Scarlett Johansson jako Samantha (głos)
-Rooney Mara jako Catherine
-Chris Pratt jako Paul
-Matt Letscher jako Charles

Moja opinia:
Bardzo ciekawy film. Trochę ostrzega nas przed tym co może się zdarzyć w przyszłości. 
Tak, wiem następny film o miłości, ale naprawdę jest godny uwagi. Polecam każdemu. :)

 Moja ocena: 9/10

Jeżeli was zachęciłam do obejrzenia to koniecznie o tym napiszcie!
Tymczasem ja lecę, cześć. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz