piątek, 21 listopada 2014

Ulubiony: Pamiętnik

Cześć!
Dziś następny ulubiony film oraz następny film romantyczny, czyli "Pamiętnik". :)
Pochodzi on z 2004 roku, przedstawia on historie opartą na powieści Nicholasa Sparksa.
Opowiada on historię miłości dziewczyny pochodzącej z zamożnej rodziny oraz ubogiego chłopaka. 

źródło: http://www.efilmy.net/film,16253,Pamietnik-The-Notebook-2004-Napisy-PL.html

Film wyreżyserował Nick Cassavetes.
W głównych rolach zagrali:
- Ryan Gosling jako Noah Calhoun
- Rachel McAdams jako Allie
-James Garner jako Duke
-Gena Rowlands jako Allie Calhoun

Moja opinia:
Film opisuje cudowną i burzliwą historię miłosną dwojga ludzi. Podczas filmu nie było chwili gdy się nudziłam. W dodatku przez pół filmu płakałam, więc jest strasznie wzruszający! W dodatku ma wszystko czego oczekuje od idealnego filmu! Chętnie obejrzałabym go jeszcze raz :)

Moja ocena:
10/10 !
Mam nadzieję że zachęciłam was dziś do obejrzenia tego filmu bo naprawdę warto!
Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz